Μια φωτογραφία ίσον χίλιες λέξεις!!!
Επειδή ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει και να παρουσιάζει δήθεν διαλόγους χρησιμοποιώντας ονόματα αυθαίρετα και με περισσή θρασυδειλία , μαγειρεύοντας τα και φτιάχνοντας τα στα μέτρα του η απάντηση μου είναι :
Μία φωτογραφία ίσον χίλιες λέξεις! ...και ο ουρανός του Νικήτα κάθε άλλο παρά καθαρός είναι!

...συνεχίζεται!

H ενημέρωση αυτή έχει σταλεί και στο troktiko αλλά και σε πολλά άλλα ανάλογα blogs για να λάμψει η αλήθεια!
***Αυτό που θα δείτε και θα διαβάσετε είναι αυστηρώς ακατάλληλο όχι μόνο για ανηλίκους αλλά και για όσους αηδιάζουν στη θέα του ακραίως πρόστυχου! Αυτοί καλύτερα να αποφύγουν να ανοίξουν τα links!

5 Απριλίου 2010

Για τους αγαπημένους φίλες και φίλους μου!

Μαζί με τις ευχές μου για Χρόνια Πολλά, θέλω να ζητήσω συγνώμη από εσάς τους καλούς και αγαπημένους φίλες και φίλους μου, που ίσως σας στεναχώρησα ή σας προβλημάτισα λίγο με τις τελευταίες μου δημοσιεύσεις, αλλά θεώρησα ότι ήταν ένας τρόπος να πάρει ένα πρώτο μάθημα ο γελοίος και θρασύδειλος, που λειτουργεί πάντοτε με το ίδιο σύστημα παρενοχλώντας, και οι περισσότεροι γνωρίζετε πλέον, πιστεύοντας ότι ταυτόχρονα εκφράζω και άλλα κορίτσια ...και ήδη το γνωρίζω ότι συμβαίνει αυτό. Οι δημοσιεύσεις μου σταματούν εδώ, διότι πλέον η υπόθεση αυτή θα εξελιχθεί σε διαφορετικά επίπεδα και όπως αρμόζει σε τέτοιους σάτυρους και η σελίδα μου εδώ αποκτά και πάλι την πραγματική της υπόσταση προς το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε. Πήρα αυτή την απόφαση ειδικά για εσάς, τους πραγματικούς φίλους και φίλες μου, επειδή μου το προτείνατε κι επειδή το αξίζετε!


Εμείς λοιπόν, συνεχίζουμε όμορφα, αγαπημένα και δημιουργικά πάνω απ'όλα, θέλοντας κι εδώ όπως και στη σελίδα μου στο facebook, να προωθήσουμε κάθε μορφή τέχνης μέσα από το Nefeli's Art!

Σας ευχαριστώ που είστε πάντα κοντά μου και με στηρίζετε!

Ειδικά ευχαριστώ εσάς Νεκταρία μου, Μαρία μου, Μίρα μου,
Κατερίνα μου, Ανδρέα μου, Dimi μου, Φωτεινή μου, Βασίλη
μου, Ηλιάνα μου, Κυριακή μου, Γρηγόρη μου, Φιλιώ μου,
Βάσω μου, Μαίρη μου, Γεωργία μου,
Βαγγέλη μου, Δημήτρη μου, με ένα τεράστιο
χαμόγελο για κάθε ένα σας ξεχωριστά και με πολύ αγάπη.
Έχετε δίκιο!
Η βοήθεια σας μου είναι πάντα πολύτιμη!

Αμαλία-Νεφέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου